Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i aktualnych promocjach.

Obniżka! Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka Zobacz większe

Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka

Książka „Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka" ukazuje fenomen tytułowego nastolatka w kontekście współczesnej zglobalizowanej kultury. Nazwą „globalnego nastolatka" objęto nie tylko specyficzny czas młodości jako wzrastania do dojrzałości, określony etap rozwoju, ale i wpływ globalizacji na tzw. e-pokolenie.
Podjęto przede wszystkim analizę szeregu wyzwań i zagrożeń dla harmonijnego dorastania młodych osób. Agresja, młodzieńczy narcyzm, alienacja w subkulturach, zaburzone relacje wychowawcze, uzależnienie od hazardu, chaos kulturowy, powierzchowność cyberkultury - to główne zagrożenia płynące z globalistycznej kultury, które stanowią szczególne wyzwanie dla nauczyciela i wychowawcy.
Zwrócono także uwagę na pozytywne formy społecznego zaangażowania młodych, jak: harcerstwo i wolontariat, konstruktywny stosunek wobec niepełnosprawności i przyjaźń będącą głównym kontekstem życia młodzieży.

Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka, ISBN 978- 83-88162-71-8, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2012, ss. 318, format: 145 x 205, oprawa miękka

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

10,00 zł brutto

-16,00 zł

26,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Książka „Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka" ukazuje fenomen tytułowego nastolatka w kontekście współczesnej zglobalizowanej kultury. Nazwą „globalnego nastolatka" objęto nie tylko specyficzny czas młodości jako wzrastania do dojrzałości, określony etap rozwoju, ale i wpływ globalizacji na tzw. e-pokolenie.
Podjęto przede wszystkim analizę szeregu wyzwań i zagrożeń dla harmonijnego dorastania młodych osób. Agresja, młodzieńczy narcyzm, alienacja w subkulturach, zaburzone relacje wychowawcze, uzależnienie od hazardu, chaos kulturowy, powierzchowność cyberkultury - to główne zagrożenia płynące z globalistycznej kultury, które stanowią szczególne wyzwanie dla nauczyciela i wychowawcy.
Zwrócono także uwagę na pozytywne formy społecznego zaangażowania młodych, jak: harcerstwo i wolontariat, konstruktywny stosunek wobec niepełnosprawności i przyjaźń będącą głównym kontekstem życia młodzieży.

Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka, ISBN 978- 83-88162-71-8, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2012, ss. 318, format: 145 x 205, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka

Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka

Książka „Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka" ukazuje fenomen tytułowego nastolatka w kontekście współczesnej zglobalizowanej kultury. Nazwą „globalnego nastolatka" objęto nie tylko specyficzny czas młodości jako wzrastania do dojrzałości, określony etap rozwoju, ale i wpływ globalizacji na tzw. e-pokolenie.
Podjęto przede wszystkim analizę szeregu wyzwań i zagrożeń dla harmonijnego dorastania młodych osób. Agresja, młodzieńczy narcyzm, alienacja w subkulturach, zaburzone relacje wychowawcze, uzależnienie od hazardu, chaos kulturowy, powierzchowność cyberkultury - to główne zagrożenia płynące z globalistycznej kultury, które stanowią szczególne wyzwanie dla nauczyciela i wychowawcy.
Zwrócono także uwagę na pozytywne formy społecznego zaangażowania młodych, jak: harcerstwo i wolontariat, konstruktywny stosunek wobec niepełnosprawności i przyjaźń będącą głównym kontekstem życia młodzieży.

Nauczyciel wobec problemów globalnego nastolatka, ISBN 978- 83-88162-71-8, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2012, ss. 318, format: 145 x 205, oprawa miękka

Copyright © 2024 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl