Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i aktualnych promocjach.

Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny... Zobacz większe

Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny...

Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia nauczanie Kościoła.

ks. Andzej Zwoliński, Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny... ISBN 83-7422-078-3, Wydawnictwo św. Stanisława, Kraków 2006, ss.46, format: 110 x 180, oprawa miękka

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

10,50 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia nauczanie Kościoła.

ks. Andzej Zwoliński, Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny... ISBN 83-7422-078-3, Wydawnictwo św. Stanisława, Kraków 2006, ss.46, format: 110 x 180, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny...

Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny...

Mała książka, a w niej wszystko, co każdy winien wiedzieć o reklamie: historia, sposoby tworzenia, mechanizmy oddziaływania oraz granice etyczne. Całość opiera się na rzetelnych badaniach rynkowych oraz uwzględnia nauczanie Kościoła.

ks. Andzej Zwoliński, Reklama i jej reguły. By wybrać w sposób wolny... ISBN 83-7422-078-3, Wydawnictwo św. Stanisława, Kraków 2006, ss.46, format: 110 x 180, oprawa miękka

Copyright © 2024 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl