Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i aktualnych promocjach.

Obniżka! „Zeszyty Edukacyjne” nr 3 Zobacz większe

„Zeszyty Edukacyjne" nr 3. Ethos nauczyciela

Trzeci numer „Zeszytów Edukacyjnych" zawiera materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli i Wychowawców „O etos nauczyciela" zorganizowanej przez Fundację Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej i Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Narodowej.

Autorzy analizując wyzwania kultury ukazują zadania nauczyciela i konieczne warunki realizacji jego powołania, podstawowy cel pracy, którym jest realizacja obiektywnego dobra (wszechstronny rozwój osobowy ucznia), postawy oraz pozytywny program owocnego oddziaływania nauczyciela. Etos pracy nauczyciela i wychowawcy posiada swoje teoretyczne i praktyczne źródła w pismach autorów starożytnych i średniowiecznych wzorach osobowych, zaś największym zagrożeniem są dla niego tendencje pooświeceniowej ideologizacji pedagogiki i upowszechniane obecnie modele antypedagoga. Kształtowanie etosu współczesnego nauczyciela powinno dokonywać się ostatecznie w kontekście obiektywnej prawdy o człowieku oraz w kontekście jego obiektywnego dobra.

Zeszyty Edukacyjne" nr 3. O etos nauczyciela, ISBN 83-88162-32-2, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2005, ss. 131, A5, miękka oprawa

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

5,00 zł brutto

-7,00 zł

12,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Trzeci numer „Zeszytów Edukacyjnych" zawiera materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli i Wychowawców „O etos nauczyciela" zorganizowanej przez Fundację Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej i Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Narodowej.

Autorzy analizując wyzwania kultury ukazują zadania nauczyciela i konieczne warunki realizacji jego powołania, podstawowy cel pracy, którym jest realizacja obiektywnego dobra (wszechstronny rozwój osobowy ucznia), postawy oraz pozytywny program owocnego oddziaływania nauczyciela. Etos pracy nauczyciela i wychowawcy posiada swoje teoretyczne i praktyczne źródła w pismach autorów starożytnych i średniowiecznych wzorach osobowych, zaś największym zagrożeniem są dla niego tendencje pooświeceniowej ideologizacji pedagogiki i upowszechniane obecnie modele antypedagoga. Kształtowanie etosu współczesnego nauczyciela powinno dokonywać się ostatecznie w kontekście obiektywnej prawdy o człowieku oraz w kontekście jego obiektywnego dobra.

Zeszyty Edukacyjne" nr 3. O etos nauczyciela, ISBN 83-88162-32-2, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2005, ss. 131, A5, miękka oprawa

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

„Zeszyty Edukacyjne" nr 3. Ethos nauczyciela

„Zeszyty Edukacyjne" nr 3. Ethos nauczyciela

Trzeci numer „Zeszytów Edukacyjnych" zawiera materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli i Wychowawców „O etos nauczyciela" zorganizowanej przez Fundację Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej i Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Narodowej.

Autorzy analizując wyzwania kultury ukazują zadania nauczyciela i konieczne warunki realizacji jego powołania, podstawowy cel pracy, którym jest realizacja obiektywnego dobra (wszechstronny rozwój osobowy ucznia), postawy oraz pozytywny program owocnego oddziaływania nauczyciela. Etos pracy nauczyciela i wychowawcy posiada swoje teoretyczne i praktyczne źródła w pismach autorów starożytnych i średniowiecznych wzorach osobowych, zaś największym zagrożeniem są dla niego tendencje pooświeceniowej ideologizacji pedagogiki i upowszechniane obecnie modele antypedagoga. Kształtowanie etosu współczesnego nauczyciela powinno dokonywać się ostatecznie w kontekście obiektywnej prawdy o człowieku oraz w kontekście jego obiektywnego dobra.

Zeszyty Edukacyjne" nr 3. O etos nauczyciela, ISBN 83-88162-32-2, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2005, ss. 131, A5, miękka oprawa

Produkty powiązane

Copyright © 2024 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl