Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i aktualnych promocjach.

Metody zdobywania klienta czyli jak odnieść sukces w sprzedaży Zobacz większe

Metody zdobywania klienta, czyli jak odnieść sukces w sprzedaży

Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedaży czy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze. (Jan M. Fijor)

Jan M. Fijor, Metody zdobywania klienta, czyli jak odnieść sukces w sprzedaży, ISBN 978-83-89812-92-6, Wydawnictwo Fijor Publishing, Warszawa 2013, format: 145x205, ss. 312, oprawa miękka

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

42,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedaży czy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze. (Jan M. Fijor)

Jan M. Fijor, Metody zdobywania klienta, czyli jak odnieść sukces w sprzedaży, ISBN 978-83-89812-92-6, Wydawnictwo Fijor Publishing, Warszawa 2013, format: 145x205, ss. 312, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Metody zdobywania klienta, czyli jak odnieść sukces w sprzedaży

Metody zdobywania klienta, czyli jak odnieść sukces w sprzedaży

Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedaży czy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze. (Jan M. Fijor)

Jan M. Fijor, Metody zdobywania klienta, czyli jak odnieść sukces w sprzedaży, ISBN 978-83-89812-92-6, Wydawnictwo Fijor Publishing, Warszawa 2013, format: 145x205, ss. 312, oprawa miękka

Produkty powiązane

Copyright © 2024 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl