Obniżka! „Zeszyty Edukacyjne” nr 3 Zobacz większe

„Zeszyty Edukacyjne" nr 3

Nowy produkt

Trzeci numer „Zeszytów Edukacyjnych" zawiera materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli i Wychowawców „O etos nauczyciela" zorganizowanej przez Fundację Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej i Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Narodowej.

Autorzy analizując wyzwania kultury ukazują zadania nauczyciela i konieczne warunki realizacji jego powołania, podstawowy cel pracy, którym jest realizacja obiektywnego dobra (wszechstronny rozwój osobowy ucznia), postawy oraz pozytywny program owocnego oddziaływania nauczyciela. Etos pracy nauczyciela i wychowawcy posiada swoje teoretyczne i praktyczne źródła w pismach autorów starożytnych i średniowiecznych wzorach osobowych, zaś największym zagrożeniem są dla niego tendencje pooświeceniowej ideologizacji pedagogiki i upowszechniane obecnie modele antypedagoga. Kształtowanie etosu współczesnego nauczyciela powinno dokonywać się ostatecznie w kontekście obiektywnej prawdy o człowieku oraz w kontekście jego obiektywnego dobra.

Zeszyty Edukacyjne" nr 3. O etos nauczyciela, ISBN 83-88162-32-2, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2005, ss. 131, A5, miękka oprawa

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

5,00 zł brutto

-7,00 zł

12,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Trzeci numer „Zeszytów Edukacyjnych" zawiera materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli i Wychowawców „O etos nauczyciela" zorganizowanej przez Fundację Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej i Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Narodowej.

Autorzy analizując wyzwania kultury ukazują zadania nauczyciela i konieczne warunki realizacji jego powołania, podstawowy cel pracy, którym jest realizacja obiektywnego dobra (wszechstronny rozwój osobowy ucznia), postawy oraz pozytywny program owocnego oddziaływania nauczyciela. Etos pracy nauczyciela i wychowawcy posiada swoje teoretyczne i praktyczne źródła w pismach autorów starożytnych i średniowiecznych wzorach osobowych, zaś największym zagrożeniem są dla niego tendencje pooświeceniowej ideologizacji pedagogiki i upowszechniane obecnie modele antypedagoga. Kształtowanie etosu współczesnego nauczyciela powinno dokonywać się ostatecznie w kontekście obiektywnej prawdy o człowieku oraz w kontekście jego obiektywnego dobra.

Zeszyty Edukacyjne" nr 3. O etos nauczyciela, ISBN 83-88162-32-2, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2005, ss. 131, A5, miękka oprawa

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

„Zeszyty Edukacyjne" nr 3

„Zeszyty Edukacyjne" nr 3

Trzeci numer „Zeszytów Edukacyjnych" zawiera materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji Nauczycieli i Wychowawców „O etos nauczyciela" zorganizowanej przez Fundację Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej i Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Instytutu Edukacji Narodowej.

Autorzy analizując wyzwania kultury ukazują zadania nauczyciela i konieczne warunki realizacji jego powołania, podstawowy cel pracy, którym jest realizacja obiektywnego dobra (wszechstronny rozwój osobowy ucznia), postawy oraz pozytywny program owocnego oddziaływania nauczyciela. Etos pracy nauczyciela i wychowawcy posiada swoje teoretyczne i praktyczne źródła w pismach autorów starożytnych i średniowiecznych wzorach osobowych, zaś największym zagrożeniem są dla niego tendencje pooświeceniowej ideologizacji pedagogiki i upowszechniane obecnie modele antypedagoga. Kształtowanie etosu współczesnego nauczyciela powinno dokonywać się ostatecznie w kontekście obiektywnej prawdy o człowieku oraz w kontekście jego obiektywnego dobra.

Zeszyty Edukacyjne" nr 3. O etos nauczyciela, ISBN 83-88162-32-2, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2005, ss. 131, A5, miękka oprawa

Copyright © 2017 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl