Reklama w społeczeństwie informacyjnym Zobacz większe

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Nowy produkt

W książce zebrano artykuły autorstwa przedstawicieli różnych ośrodków akademickich. Każdy z nich zbadał problem przez pryzmat własnej dyscypliny naukowej. Zawarte w książce rozważania wiążą się z próbą konstruowania obiektywnych scenariuszy opisujących społeczne, kulturowe i wychowawcze implikacje zjawiska reklamy.

Reklama w społeczeństwie informacyjnym, ISBN 978-83-89701-17-6, Maternus Media, Tychy 2010, format: 130 x 200, ss. 128, oprawa miękka

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

18,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Można o reklamie mówić jako o zjawisku wszechobecnym, bowiem każdego dnia stykamy się z ogromną ilością komunikatów reklamowych - czy to oglądając telewizję, słuchając radia czy też czytając prasę. Trudno więc pozostać obojętnym wobec tego fenomenu. U części odbiorców treści reklamowe będą wywoływały pozytywne emocje, u innych zaś skrajnie negatywne.

Z perspektywy funkcjonowania firm komunikat reklamowy może być środkiem do osiągnięcia sukcesu komercyjnego. W rzeczy samej każda reklama, poprzez spełnianie funkcji informacyjnej, nakłaniającej bądź utrwalającej, ma za zadanie wywrzeć wpływ na konsumenta oraz skutecznie zachęcić go do zakupu.

W książce zebrano artykuły autorstwa przedstawicieli różnych ośrodków akademickich. Każdy z nich zbadał problem przez pryzmat własnej dyscypliny naukowej. Zawarte w książce rozważania wiążą się z próbą konstruowania obiektywnych scenariuszy opisujących społeczne, kulturowe i wychowawcze implikacje zjawiska reklamy.

Reklama w społeczeństwie informacyjnym, ISBN 978-83-89701-17-6, Maternus Media, Tychy 2010, format: 130 x 200, ss. 128, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

Reklama w społeczeństwie informacyjnym

W książce zebrano artykuły autorstwa przedstawicieli różnych ośrodków akademickich. Każdy z nich zbadał problem przez pryzmat własnej dyscypliny naukowej. Zawarte w książce rozważania wiążą się z próbą konstruowania obiektywnych scenariuszy opisujących społeczne, kulturowe i wychowawcze implikacje zjawiska reklamy.

Reklama w społeczeństwie informacyjnym, ISBN 978-83-89701-17-6, Maternus Media, Tychy 2010, format: 130 x 200, ss. 128, oprawa miękka

Copyright © 2017 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl