Obniżka! Reklama dźwignią fałszu? Zobacz większe

Reklama dźwignią fałszu?

Nowy produkt

Reklama jest zjawiskiem starym jak świat. W ciągu ostatnich kilkunastu lat przestała jednak być jedynie "dźwignią handlu", a weszła na teren polityki i ideologii, negując tradycyjne normy kulturowe, propagując natomiast życie łatwe, "na luzie", bez odpowiedzialności, podsuwając kult bożka konsumpcji. Coraz bardziej nachalnie zamazuje rozróżnienie między dobrem a złem, co grozi zburzeniem gmachu cywilizacji chrześcijańskiej. Książka uświadamia, że znaleźliśmy się w duszącym uścisku reklamy, daje rozpoznanie sytuacji, ujawnia manipulacje przez nią czynione i podsuwa sposoby wyzwolenia się spod tej presji. Książkę przeczytają jednym tchem zwłaszcza osoby zajmujące się reklamą i marketingiem.

Książka z ilustracjami Arkadiusza Gacparskiego.

Marek Arpad Kowalski, Reklama dźwignią fałszu?, ISBN 83-87538-29-9, ad Astra, Warszawa 2000, format: 145x205, ss. 216, oprawa miękka

Wysyłka po 30.07.2018

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

20,00 zł brutto

-5,00 zł

25,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Reklama jest zjawiskiem starym jak świat. W ciągu ostatnich kilkunastu lat przestała jednak być jedynie "dźwignią handlu", a weszła na teren polityki i ideologii, negując tradycyjne normy kulturowe, propagując natomiast życie łatwe, "na luzie", bez odpowiedzialności, podsuwając kult bożka konsumpcji. Coraz bardziej nachalnie zamazuje rozróżnienie między dobrem a złem, co grozi zburzeniem gmachu cywilizacji chrześcijańskiej. Książka uświadamia, że znaleźliśmy się w duszącym uścisku reklamy, daje rozpoznanie sytuacji, ujawnia manipulacje przez nią czynione i podsuwa sposoby wyzwolenia się spod tej presji. Książkę przeczytają jednym tchem zwłaszcza osoby zajmujące się reklamą i marketingiem.

Książka z ilustracjami Arkadiusza Gacparskiego.

Marek Arpad Kowalski, Reklama dźwignią fałszu?, ISBN 83-87538-29-9, ad Astra, Warszawa 2000, format: 145x205, ss. 216, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Reklama dźwignią fałszu?

Reklama dźwignią fałszu?

Reklama jest zjawiskiem starym jak świat. W ciągu ostatnich kilkunastu lat przestała jednak być jedynie "dźwignią handlu", a weszła na teren polityki i ideologii, negując tradycyjne normy kulturowe, propagując natomiast życie łatwe, "na luzie", bez odpowiedzialności, podsuwając kult bożka konsumpcji. Coraz bardziej nachalnie zamazuje rozróżnienie między dobrem a złem, co grozi zburzeniem gmachu cywilizacji chrześcijańskiej. Książka uświadamia, że znaleźliśmy się w duszącym uścisku reklamy, daje rozpoznanie sytuacji, ujawnia manipulacje przez nią czynione i podsuwa sposoby wyzwolenia się spod tej presji. Książkę przeczytają jednym tchem zwłaszcza osoby zajmujące się reklamą i marketingiem.

Książka z ilustracjami Arkadiusza Gacparskiego.

Marek Arpad Kowalski, Reklama dźwignią fałszu?, ISBN 83-87538-29-9, ad Astra, Warszawa 2000, format: 145x205, ss. 216, oprawa miękka

Copyright © 2018 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl