Edukacja, terapia czy inicjacja. Pedagogika a koncepcje New Age i Next Age. Płyta CD Zobacz większe

Edukacja, terapia czy inicjacja. Pedagogika a koncepcje New Age i Next Age - płyta CD

Nowy produkt

Dzisiejsza pedagogika twierdzi z emfazą, że jest coraz częściej nie redukcyjna, ale holistyczna. Czy jest to właściwe?
Jak w tym kontekście wyglądają niektóre praktyki czy techniki pedagogiczno-edukacyjne? Czy nie jest to forma inicjacji w nową duchowość czy religię?
Jest to ważne pytanie, tym bardziej, że pedagogika zwana alternatywną, dotyczy dziś nie tylko dzieci i młodzieży, ale i samych nauczycieli. Podejmują oni specjalne kursy, nierzadko z motywacji finansowej, zmieniając jednak często swój obraz świata. W następstwie stają się bardziej uzdrowicielami i nauczycielami duchowymi (inicjującymi innych w określony światopogląd i kult), niż profesjonalnymi nauczycielami działającymi według jasno określonych i weryfikowalnych kryteriów naukowych, jakich wymagają uczelnie, których dyplomy otrzymali.
Niniejsza sesji podejmuje się wyjaśnienia kontrowersji wobec takich koncepcji związanych z pedagogiką i edukacją jak kinezjologia edukacyjna, pedagogika waldorfska, metoda pedagogiczna Montessori, metody relaksacyjno-koncentrujące, techniki autosugestii i autohipnozy, Metoda Silvy dla dzieci, praca z wyobraźnią według C.G. Junga (mandale dla dzieci), superlearning i wiele innych.
Sesja nagrana na żywo w Centrum Duchowości Księży Jezuitów w Częstochowie.

Aleksander Posacki SJ, Edukacja, terapia czy inicjacja. Pedagogika a koncepcje New Age i Next Age. ISBN 590-075-910-736-2, WAM, Kraków 2009, płyta CD, czas trwania: 8 h 49 min

Wysyłka w przeciągu 1-14 dni roboczych

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

19,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Dzisiejsza pedagogika twierdzi z emfazą, że jest coraz częściej nie redukcyjna, ale holistyczna. Czy jest to właściwe?
Jak w tym kontekście wyglądają niektóre praktyki czy techniki pedagogiczno-edukacyjne? Czy nie jest to forma inicjacji w nową duchowość czy religię?
Jest to ważne pytanie, tym bardziej, że pedagogika zwana alternatywną, dotyczy dziś nie tylko dzieci i młodzieży, ale i samych nauczycieli. Podejmują oni specjalne kursy, nierzadko z motywacji finansowej, zmieniając jednak często swój obraz świata. W następstwie stają się bardziej uzdrowicielami i nauczycielami duchowymi (inicjującymi innych w określony światopogląd i kult), niż profesjonalnymi nauczycielami działającymi według jasno określonych i weryfikowalnych kryteriów naukowych, jakich wymagają uczelnie, których dyplomy otrzymali.
Niniejsza sesji podejmuje się wyjaśnienia kontrowersji wobec takich koncepcji związanych z pedagogiką i edukacją jak kinezjologia edukacyjna, pedagogika waldorfska, metoda pedagogiczna Montessori, metody relaksacyjno-koncentrujące, techniki autosugestii i autohipnozy, Metoda Silvy dla dzieci, praca z wyobraźnią według C.G. Junga (mandale dla dzieci), superlearning i wiele innych.
Sesja nagrana na żywo w Centrum Duchowości Księży Jezuitów w Częstochowie.

Aleksander Posacki SJ, Edukacja, terapia czy inicjacja. Pedagogika a koncepcje New Age i Next Age. ISBN 590-075-910-736-2, WAM, Kraków 2009, płyta CD, czas trwania: 8 h 49 min

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Edukacja, terapia czy inicjacja. Pedagogika a koncepcje New Age i Next Age - płyta CD

Edukacja, terapia czy inicjacja. Pedagogika a koncepcje New Age i Next Age - płyta CD

Dzisiejsza pedagogika twierdzi z emfazą, że jest coraz częściej nie redukcyjna, ale holistyczna. Czy jest to właściwe?
Jak w tym kontekście wyglądają niektóre praktyki czy techniki pedagogiczno-edukacyjne? Czy nie jest to forma inicjacji w nową duchowość czy religię?
Jest to ważne pytanie, tym bardziej, że pedagogika zwana alternatywną, dotyczy dziś nie tylko dzieci i młodzieży, ale i samych nauczycieli. Podejmują oni specjalne kursy, nierzadko z motywacji finansowej, zmieniając jednak często swój obraz świata. W następstwie stają się bardziej uzdrowicielami i nauczycielami duchowymi (inicjującymi innych w określony światopogląd i kult), niż profesjonalnymi nauczycielami działającymi według jasno określonych i weryfikowalnych kryteriów naukowych, jakich wymagają uczelnie, których dyplomy otrzymali.
Niniejsza sesji podejmuje się wyjaśnienia kontrowersji wobec takich koncepcji związanych z pedagogiką i edukacją jak kinezjologia edukacyjna, pedagogika waldorfska, metoda pedagogiczna Montessori, metody relaksacyjno-koncentrujące, techniki autosugestii i autohipnozy, Metoda Silvy dla dzieci, praca z wyobraźnią według C.G. Junga (mandale dla dzieci), superlearning i wiele innych.
Sesja nagrana na żywo w Centrum Duchowości Księży Jezuitów w Częstochowie.

Aleksander Posacki SJ, Edukacja, terapia czy inicjacja. Pedagogika a koncepcje New Age i Next Age. ISBN 590-075-910-736-2, WAM, Kraków 2009, płyta CD, czas trwania: 8 h 49 min

Copyright © 2019 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl