Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i aktualnych promocjach.

Obniżka! Trzy socjalizmy Zobacz większe

Trzy socjalizmy. Tradycja łacińska wobec modernizmu i postmodernizmu - wydanie 1 z 2000 r.

Pierwsze wydanie z 2000 r. drugie, rozszerzone wydanie zostało wydane w 2015 r. i jest dostępne w naszej księgarence. Poniżej opis.

„Podobnie jak komunizm i nazizm-faszyzm, socliberalizm nosi w sobie utopistyczny zamysł zbudowania supercywilizacji. Warto soc-liberałom przypomnieć to, co dziś wstydliwie przemilczają, a co jednoznacznie demaskuje ich socjalistyczny rodowód. Otóż rozczarowani do socjalizmu totalitarno-kolektywistycznego w wersji marksizmu-leninizmu-stalinizmu nawiązali doktrynalnie do tzw. młodego Marksa i powracając „do źródeł", czyli do demo-liberalnych utopii rzucili ideę tzw. eurokomunizmu. Za jego współrzędne uznali: respektowanie kapitalizmu (nazwanego „wolnym rynkiem"); rezygnację z ideologii marksistowskiej jako wyłącznego warunku bycia komunistą (!); akceptację pluralizmu ideologii resp. Demokracji większościowej, ale w oparciu o cenzurę „political corectness" - politycznej poprawności, czyli konieczność akceptacji relatywizmu w grze ideologicznej; dążenie do zjednoczenia Europy w jeden organizm polityczny i ekonomiczny. Dziś nie mówi się o eurokomunizmie, lecz Wspólnej Europie, a na tle tej „staromowy" pojawia się słowo daleko bardziej internacjonalistyczne, a mianowicie, globalizm".

Henryk Kiereś, Trzy socjalizmy. Tradycja łacińska wobec modernizmu i postmodernizmu, ISBN 83-90-2915-8-4, Lubelska Szkoła Filozofii Chrześcijańskiej, Lublin 2000, ss. 95, A5, oprawa miękka

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

14,00 zł brutto

-7,00 zł

21,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

„Podobnie jak komunizm i nazizm-faszyzm, socliberalizm nosi w sobie utopistyczny zamysł zbudowania supercywilizacji. Warto soc-liberałom przypomnieć to, co dziś wstydliwie przemilczają, a co jednoznacznie demaskuje ich socjalistyczny rodowód. Otóż rozczarowani do socjalizmu totalitarno-kolektywistycznego w wersji marksizmu-leninizmu-stalinizmu nawiązali doktrynalnie do tzw. młodego Marksa i powracając „do źródeł", czyli do demo-liberalnych utopii rzucili ideę tzw. eurokomunizmu. Za jego współrzędne uznali: respektowanie kapitalizmu (nazwanego „wolnym rynkiem"); rezygnację z ideologii marksistowskiej jako wyłącznego warunku bycia komunistą (!); akceptację pluralizmu ideologii resp. Demokracji większościowej, ale w oparciu o cenzurę „political corectness" - politycznej poprawności, czyli konieczność akceptacji relatywizmu w grze ideologicznej; dążenie do zjednoczenia Europy w jeden organizm polityczny i ekonomiczny. Dziś nie mówi się o eurokomunizmie, lecz Wspólnej Europie, a na tle tej „staromowy" pojawia się słowo daleko bardziej internacjonalistyczne, a mianowicie, globalizm".

Henryk Kiereś, Trzy socjalizmy. Tradycja łacińska wobec modernizmu i postmodernizmu, ISBN 83-90-2915-8-4, Lubelska Szkoła Filozofii Chrześcijańskiej, Lublin 2000, ss. 95, A5, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Trzy socjalizmy. Tradycja łacińska wobec modernizmu i postmodernizmu - wydanie 1 z 2000 r.

Trzy socjalizmy. Tradycja łacińska wobec modernizmu i postmodernizmu - wydanie 1 z 2000 r.

Pierwsze wydanie z 2000 r. drugie, rozszerzone wydanie zostało wydane w 2015 r. i jest dostępne w naszej księgarence. Poniżej opis.

„Podobnie jak komunizm i nazizm-faszyzm, socliberalizm nosi w sobie utopistyczny zamysł zbudowania supercywilizacji. Warto soc-liberałom przypomnieć to, co dziś wstydliwie przemilczają, a co jednoznacznie demaskuje ich socjalistyczny rodowód. Otóż rozczarowani do socjalizmu totalitarno-kolektywistycznego w wersji marksizmu-leninizmu-stalinizmu nawiązali doktrynalnie do tzw. młodego Marksa i powracając „do źródeł", czyli do demo-liberalnych utopii rzucili ideę tzw. eurokomunizmu. Za jego współrzędne uznali: respektowanie kapitalizmu (nazwanego „wolnym rynkiem"); rezygnację z ideologii marksistowskiej jako wyłącznego warunku bycia komunistą (!); akceptację pluralizmu ideologii resp. Demokracji większościowej, ale w oparciu o cenzurę „political corectness" - politycznej poprawności, czyli konieczność akceptacji relatywizmu w grze ideologicznej; dążenie do zjednoczenia Europy w jeden organizm polityczny i ekonomiczny. Dziś nie mówi się o eurokomunizmie, lecz Wspólnej Europie, a na tle tej „staromowy" pojawia się słowo daleko bardziej internacjonalistyczne, a mianowicie, globalizm".

Henryk Kiereś, Trzy socjalizmy. Tradycja łacińska wobec modernizmu i postmodernizmu, ISBN 83-90-2915-8-4, Lubelska Szkoła Filozofii Chrześcijańskiej, Lublin 2000, ss. 95, A5, oprawa miękka

Produkty powiązane

Copyright © 2024 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl