Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i aktualnych promocjach.

Obniżka! Media w kulturze Zobacz większe

Zeszyt 7. Media w kulturze

Zagadnienia dotyczące mediów są obecnie o tyle istotne, że przejawiają wszelkie dziedziny kultury. Dlatego ważny jest namysł nad ich sposobem istnienia oraz poznanie mechanizmów ich społecznego funkcjonowania. Starając się wypracować, zagubiony w ostatnich dziesięcioleciach. polski wzór mediów musimy popatrzeć na najistotniejsze dziś problemy pojawiające się w tym obszarze.
Oddziaływania obcych wzorów a także i obcego kapitału w mediach posiadają tu niebagatelny wpływ na społeczne zachowanie bowiem centra decyzyjne pozostaje głównym motywem ich działania. Przykłady takiego wpływu uwidaczniają się coraz mocniej szczególnie w obszarze działań politycznych i jako takie chcą stanowić pozycję dominującą.
W kontekście rozpatrywanych zagadnień poszukujemy narodowego wzorca rozwoju mediów, zgodnego z tysiącletnią kulturą polską która od świata nie ucieka ale też sama siebie zatracić nie pozwala.

Media w kulturze, ISBN 83-88162-07-1, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2000, format: 145 x 205, ss. 156, oprawa miękka

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

4,00 zł brutto

-5,00 zł

9,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Zagadnienia dotyczące mediów są obecnie o tyle istotne, że przejawiają wszelkie dziedziny kultury. Dlatego ważny jest namysł nad ich sposobem istnienia oraz poznanie mechanizmów ich społecznego funkcjonowania. Starając się wypracować, zagubiony w ostatnich dziesięcioleciach. polski wzór mediów musimy popatrzeć na najistotniejsze dziś problemy pojawiające się w tym obszarze.
Istnieje uzasadniona obawa, iż narzędzie jakim są media (szczególnie we współczesnej technologicznie rozbudowanej formie) przestają już być środkiem komunikacji międzyludzkiej a stają się narzędziem zniewalania społecznego poprzez traktowanie ich jako celu samego w sobie. W ten sposób może dojść do sztucznego wyizolowania człowieka a tym samym zEracenia życia społecznego. Najlepszym tego zobrazowaniem są problemy związane z tzw. globalną strukturą informacyjną (telemedia, internet czy też bio-chip), które pojawiają się przed nami jako medialne wyzwania trzeciego tysiąclecia. Dlatego nie wolno nam zapominać o moralnym wynoszę wykorzystywania mediów a w tym szczególnie spraw związanych ze sposobami manipulacji, pokazując jak media mogą stawać się narzędziem kłamstwa.
Oddziaływania obcych wzorów a także i obcego kapitału w mediach posiadają tu niebagatelny wpływ na społeczne zachowanie bowiem centra decyzyjne pozostaje głównym motywem ich działania. Przykłady takiego wpływu uwidaczniają się coraz mocniej szczególnie w obszarze działań politycznych i jako takie chcą stanowić pozycję dominującą.
W kontekście rozpatrywanych zagadnień poszukujemy narodowego wzorca rozwoju mediów, zgodnego z tysiącletnią kulturą polską która od świata nie ucieka ale też sama siebie zatracić nie pozwala.

Media w kulturze, ISBN 83-88162-07-1, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2000, format: 145 x 205, ss. 156, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Zeszyt 7. Media w kulturze

Zeszyt 7. Media w kulturze

Zagadnienia dotyczące mediów są obecnie o tyle istotne, że przejawiają wszelkie dziedziny kultury. Dlatego ważny jest namysł nad ich sposobem istnienia oraz poznanie mechanizmów ich społecznego funkcjonowania. Starając się wypracować, zagubiony w ostatnich dziesięcioleciach. polski wzór mediów musimy popatrzeć na najistotniejsze dziś problemy pojawiające się w tym obszarze.
Oddziaływania obcych wzorów a także i obcego kapitału w mediach posiadają tu niebagatelny wpływ na społeczne zachowanie bowiem centra decyzyjne pozostaje głównym motywem ich działania. Przykłady takiego wpływu uwidaczniają się coraz mocniej szczególnie w obszarze działań politycznych i jako takie chcą stanowić pozycję dominującą.
W kontekście rozpatrywanych zagadnień poszukujemy narodowego wzorca rozwoju mediów, zgodnego z tysiącletnią kulturą polską która od świata nie ucieka ale też sama siebie zatracić nie pozwala.

Media w kulturze, ISBN 83-88162-07-1, Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej, Lublin 2000, format: 145 x 205, ss. 156, oprawa miękka

Copyright © 2024 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl