Obniżka! Sacrum na sprzedaż. Symbolika chrześcijańska w reklamie Zobacz większe

Sacrum na sprzedaż. Symbolika chrześcijańska w reklamie

Na stanie

 Książka o perfidnym wykorzystywaniu symboliki religijnej w reklamie. Autor analizuje reklamy i zabiegi promocyjne odwołujące się do symboliki chrześcijańskiej. Książka wzbogacona barwnymi ilustracjami.

Andrzej Turek, Sacrum na sprzedaż. Symbolika chrześcijańska w reklamie, ISBN 83-88615-46-7, Gaudium, Lublin 2002, format: 144X 204, ss.135, oprawa miękka

Wysyłka w przeciągu 1-5 dni roboczych

Więcej szczegółów

Ostatnie egzemplarze!

16,00 zł brutto

-2,00 zł

18,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Książka o perfidnym wykorzystywaniu symboliki religijnej w reklamie. Autor analizuje reklamy i zabiegi promocyjne odwołujące się do symboliki chrześcijańskiej. Książka wzbogacona barwnymi ilustracjami.

Andrzej Turek, Sacrum na sprzedaż. Symbolika chrześcijańska w reklamie, ISBN 83-88615-46-7, Gaudium, Lublin 2002, format: 144X 204, ss.135, oprawa miękka

Opinie

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz opinię

Sacrum na sprzedaż. Symbolika chrześcijańska w reklamie

Sacrum na sprzedaż. Symbolika chrześcijańska w reklamie

 Książka o perfidnym wykorzystywaniu symboliki religijnej w reklamie. Autor analizuje reklamy i zabiegi promocyjne odwołujące się do symboliki chrześcijańskiej. Książka wzbogacona barwnymi ilustracjami.

Andrzej Turek, Sacrum na sprzedaż. Symbolika chrześcijańska w reklamie, ISBN 83-88615-46-7, Gaudium, Lublin 2002, format: 144X 204, ss.135, oprawa miękka

Produkty powiązane

Copyright © 2017 Fundacja Servire Veritati Instytut Edukacji Narodowej. Wykonanie: Nazwa.pl